Personligt


Jag måste skriva att den gångna tidenn har varit fantastisk på många sätt och jag vill verkligen tacka alla från. familj, vänner, partikamrater, vänner från andra partier, arbetskamrater, arbetsgivare för att ni gett mig ett sådant gott 40 års-firande. !

Jag känner mig glad inför framtiden men också ödmjukare på något sätt med det liv jag har nu och vill forma i framtiden !
Jag vill vara glad , öppen och se saker positivt även om det ibland kanske inte är det !

Ni som nu följer min blogg vet att jag blandar politik med personliga reflektioner av och till !

I förrgår när jag vid 14 tiden gick in på min bank så såg jag min f.d flickvän för första gången sedan i juli och jag blev mycket glad att hon verkar så bra och det kändes nästan overkligt att se henne så bra med tanke på den resa som hon varit med om och jag vill med dessa ord önska henne en god jul och err riktigt gott nytt år !

Jag kommer ju själv att gå in i ett nytt år snart och jag kommer att innan dess försöka göra något av en årsreflektion så väl politiskt som personligt och tämka lite om framtiden och vad den kan tänka sig bära med sig !
Återkommer då med analys om detta med expressens utspel om mp och Alliansen mm mm !
Kom gärna med kommentarer om detta och fråga gärna saker ni vill jag ska skriva om !

Ha det gott

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för en trevlig fikastund på Söderströms konditori.
.....och ha det så trevligt i Bollebygd!
Julhälsning
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback