I dag var det ledigt från politiken

76717-16

Vad gör man då om inte badar och spelar fotboll i Larv ! Jag är bl,a B lags ledare i Kållandsö
Vi stälde upp med 12 spelare/ en avbytare mot deras 15 (4,a avbytare )
Detta märktes först efter att vi fått en utvisning 10 minuter kvar och de fick ett visst press på oss och det slutade lite oturligt med att jag som mittback förorsakade en straff genom att jag trykte ner en fristående spelare med armen lite dumt men kan ju inte göras ogjort om man säger så !
De lade in straffen och matchen slutade 2-1 till Larv i en match där vi borde ha vunnit men nu får man se framåt till nästa match på söndag kl 18 hemma mot Källby !

I morgon så fyller min kära mor 74 så det blir att gratta henne samt sedan så blir det politik i Vänersborg och på kvällen i Karlsborg med distriktstyrelsen,, Vi skall besluta om planeringen inför vår Almedalsresa som vi planerar den 9 juli till 12 juli !
Politiker veckan på gotland blir bara större och större och jag rekommenderar att besöka den om man inte gjort detta tidigare !

ha det
Göran

Kommentarer
Postat av: Tony

Allvarligt - hur pass kallt var det i vattnet?
Jag doppade stortån i Vänern i eftermiddags, och det gick rysningar ända upp i nack- skinnet...
Ha det fint i Kaupmannahöfn, eller vart du nu skulle i Danmark (var det Nyköbing)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback