Semester inlägg

76717-30

Hej !


I dag har jag haft det mycket trevligt tillsammans med Kija och Peter .

Vi har bildat en kulturförening ! 

Gå gärna in på hemsidan : kultudrama.blogg.se


Sommar och semester ger ny inspiration och detta med kultur har inte minst varit på tapeten i debatten när det gäller att vi i majoriteten in te skulle satsa så mycket på detta med kultur som på fritid och detta kanske man kan hålla med om men jag håller med Kjell när det gäller att utnyttja den nya evanemangshallen till kulturarena också.

Sedan så kan man ju alltid göra mer kultur med små medel och detta kan vår kulturförening visa på tror jag !

Ha det gott i sommarnatten och ta hand om er !

mvh
Göran 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag träffade ssk Ingela idag. Hon bor ju granne med mig.
Hon berättade att hon hade 'råkat på dig' hemma hos Kia och att du var i 'storform'! Du var så att säga 'inte tystlåten'!
Kia hade i ett lättsamt ögonblick frågat Ingela hur hon 'blev av med dig?'
......och då hade du svarat att hon skulle ringa 'larmet'!
Sommarhälsning
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback