Politiker mitt i livet såväl i med som motgång

76717-16

I dag besöker jag min kollega Gunnar Karlqvist som är en god vän och vi delar på många intressen. Livet går inte alltid som på en räls och när det är jobbigt så krävs det stöttning samt att man kan se det positiva trots allt.

Jag anser att hoppet är det sista som överger en människa och just nu behöver jag ge en annan ett mycket stort stöd och för att klara detta så krävs det att man själv har goda vänner att tala med som min kollega Gunnar !

Livet med politik och jobb måste fortsätta samtidigt och för detta krävs det ett positivt tänkande just nu !

Bilden är från Lurö i förra vecka och då var verkligen livet och kärleken på topp och denna bild känar nu som insperation att se ljuset , men det krävs att man kämpar extra ljust nu och jag vill tacka vänner och familj för stöd och jag kommer att återkomma !

mvh

Göran Larsson

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för dom fina orden kamrat!
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback