Privata reflektioner samt lite info


En helg där jag är ledig för en gång skull känns mycket bra för att vila batterierna för kommande utmaningar inom både den kommunala och regionala delen av politiken.

Det är viktigt att ombesörja sitt privatliv , då tiden efter att jag och min förra flickvän gick skilda vägar inte var så lätt till en början vilket är naturligt , men nu känns det faktiskt riktigt bra.

Vi satt i går jag och några mycket fina vänner och diskuterade kärlek och vi kom fram till att det är mycket viktigt att man pratar om det mer än vad man gör . Livet är en fantastisk spännande resa och man ska ta vara på den och inte låta den springa ifrån dig. 

I dag är det Kållandsö GoIF,s årsfest och jag ska dela ut priser till mina B-Lagskillar och det ska bli kul.
Idrotten och fotbollen är en del av mitt liv och jag älskar att finnas i sådana sammanhang och kommer nog på ett eller annat sätt göra det hela mitt liv. 
Nästa år ser det ut som jag ska vara en av två som leder damlaget i Kållandsö . Återkommer med mer info om detta.

I veckan nu är jag i Västerår måndag till onsdag på Sveriges kommuners och landstings kongress (SKL) . 
Sedan så blir jag i Örebro till fredag och så har Västra götlands (Mp) möte på helgen , lördag och söndag om organisation samt klimat så mina vänner nästa gång jag uppdaterar denna blogg blir troligtvis inte förrän nästa måndag vilket är samma dag, 19/11 som  vi har fullmäktige på i Lidköping. 

När det gäller debatten om hallen så är det så att visst ska det bli hall, men det handlar om vilken modell och kanske hinner jag få lite mer info om ABB-arena i Västerås med ca 6000 stå och nästan 1000 sitt platser , som jag tycker som modell är mycket intressant.

Ha det gott

Göran 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Göran, jag ville bara nämna att det nu finns ett flertal bilder från Lumber & Karle på 'min sida'. Du är förstås flitigt representerad. Bland annat med en fin 'stilstudie' från bowlingbanan!
Kvällshälsning från Magdalenagatan
Gunnar

Postat av: Gunnar

Hej Göran!
Här kommer en tidig morgonhälsning från Solhaga. Jag hoppas att du får en fin dag i Västerås.
Varma Hälsningar från
Gunnar, Elvi och Lisbeth
(Puss o kram säger Elvi)

2007-11-12 @ 07:07:49
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Malin Palm Friberg

Jo, jag hörde att du och Hanna skulle ha hand om Kållandsös damlag kommande säsong. Lycka till!

2007-11-15 @ 16:31:25
URL: http://www.misspinkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback