I Talarstolen i Regionfullmäktige

76717-57

Hej !
För er som följer mig och min politriska bana så är detta nu en bild från den Webb tv sända regionfullmäktige den 18 september i Vänersborg. Ja så här ser det ut när jag uppträder i talarstolen . Det är ju en del av den politiska uppdraget att uppträda i talarstolen och detta kan ibland kännas bra ibland mindre bra., Men jag har varit med nu sedan 2002 i Regionfullmäktige som har ca 8 -10 möten/ är så jag har bu hunnit med ca 50 uppträdande i denna talarstol i Regionfullmäktige och börjar känna mig mer hemtam i denna än i början förståss.

Det är viktigt att behålla lugnet och vara klar och tydlig samt visa god respekt till de man talar till. Även om vi är meningsmotståndare så vill ju alla utifrån sin utgångspunkt väl och detta är ju den demokratiska dialogens hjärta.

Ja det var lite om detta.,...

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback