Örebro en vacker stad

Är i Örebro och träffar mina syskon och dess familjer.

BarnenTheo och Simon är härliga och det är full fart hela tiden kan man säga.

Örebro är en trevlig stad och det är kul att Kinnekulletåget nu har direkt förbindelse till Örebro central.

Jag är ofta här och fastän olikheterna mellan Lidköping och Örebro så kan man säga att båda är riktiga städer med vackra centrum med Örebro och dess slott och vi med vårt fantastiska torg och Rådhuset.

Jag har mycket att göra framöver.

På Söndag så är det fotbollsdömning av ett flicklag i Rackeby (F 14) och på kvällen är det mitt B-lag som  spelar borta mot Trässberg.
På måndag är jag i Vänersborg
På tisdag är jag bortrest- F.ö den 5/9 denna dag och jag skall sända extra tankar till en person för att allt ska gå bra !
På onsdag skall skaraborgs styrelse träffas och titta på en lokal i Skövde i närheten av stationen .
 Torsdag är jag i Vänersborg.
jag åker till Stockholm på möte på fredag/lördag.

Som ni ser så går en vecka framåt fort och nu kommer det bli allt med politik framöver.
Om ni som läser min blogg har funderingar på något så är det bara att skicka in en kommentar.

Ha det gott där ute

Göran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback