kort och gott


Härligt att våren är på väg och tack för kommentaren Tony och visst lite tid för rekreation tar jag av och till, vilket är mycket viktigt.

I dag ska jag träna mitt damlag i Råda.! 7.5 km löpning. På söndag har vi match mot Källby kl 16 och det vankas ju mycket fint väder så det ska bli kul. Vi spelar på Hagavallen så kom gärna och titta !

PÅ måndag är det regionfullmäktigegrupps möte och då ska vi anta vår budget vilket ska bli intressant då det ser ekonimiskt besvärligt ut för inte minst 2011 i planperioden på 3 år.
Vi ska förståss satsa på Västtrafik och primärvården och annat . Jag kommer att informera på denna sida.

PÅ tisdag är det Regionfullmäktige och då ska jag debatera Homo, bi och trans frågor när det gäller ökad personal kompetens inom detta område. Samt att jag har en motion ifråga om att lyfta in komplementärmedicinskt kompetens i vårt program och prioriteringsråd lett av tjänstemän med ordförande Lönnroth.
Jag har stöd från V och M men inte av majoriteten... följ debatten från Vänersborg i radio 93.8 från kl 10 till ca 18 med uppehåll från lunch (12-13)-- VI är 149 ledamöter .

När det gäller det lokala så kommer vi att få in en ny person i Utbildningsnämnden och vi kommer att ta detta beslut den 23/4 på vårt medlemsmöte.. kul på alla sätt...

ha det gott
Göran


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för ett trevligt besök ikväll!
Kvällshälsning från
Gustav o Maria o Smulan o Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback