kort och gott


En ny dag gryr och våren börjas kännas att den faktisk närmar sig sommaren och det känns underbart.

I går så var det lugnt med det politiska men jag får tacka Rustan för kommentaren och önska honom lycka till med sitt uppdrag.

Jag tränade tjejerna i går och det gick bra som vanligt samt att vi nu ser fram mot seriestarten mot Råda Bk dam b på Söndag kl 16.

Det är självklart så att vi hoppas på vinst ! och det känns som om det skulle kunna gå !

I helgen är jag i Stockholm på seminarie inom Mp om vårdvalet och de reformer som nu sker inom landsting och region Sverige. Ni som läser denna blogg vet att vi oxå jobbar med en Vg västragötalands modell.

Alltid trevligt att träffa våra sjukvårspolitiker runt om i landet.
En person heter A.C Lovas och sitter i Dalarnas landsting med inte minst i SKL,s styrelse och det är ju intressant att prata med henne med tanke på den rådande strejken inom vårdförbundet.

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: ..du kan väl..

..fundera på de olika tider jag har som förslag till grillkväll.

Ha det gott/carina

2008-04-26 @ 00:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback