Rf -- info

Två dagar i Vänersborg är slut och mötet på måndag gick bra med engagerad debatt om vår budget och det känns som om våra satsningar inom  sjukvård och kollektivtrafik blir helt rätt och det ska bli intressant att se de andra förslagen i mitten av maj,,

På regionfullmäktige var det debatt mellab kl 10 till kl 19,45 och jag var upp i debatt om årsredovisningen.. , och min motion om att tillföra komplementärmedicinskt kompetens inom regionens program och prioriterings råd men det fick avslag av majoriteten men jag fick stöd av Moderaterna, Sjukvårdspartiet och Vänstern.
Det var kul,,
Jag hade också en interpellation om Homo, bi och trans frågor och kompetens utveckling, och Roland Andersson som är regionstyrelsens ordförande att nämnderna måste ta sitt ansvar att anordna utbildningar....

Detta var lite kort .. info.,..
i morgon är det hälso och sjukvårdsnämnd i Mariestad och mp Lidköpingsmöte i på kvällen

vi höres

GL


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!
Tack för din 'rad' gällande Rätt & Slätt Våren 2008, men du har glömt att välja den sk 'mesta-mål-matchen'!
Morgonhälsning från LSS
Gunnar

Postat av: Gunnar

Förresten Göran. Du skrev nyligen följande;
"Fotbollen då mitt fotbollslag Kållandsö Goif dam börjar seriematcherna,,och sedan har jag ju semester i juni och åker ju till Tyskland,,,,"

Det tolkar jag såsom att Du redan har gett upp tanken på Vätternrundan. Dvs inte ett ord om denna vision/ler/!
Solig morgonhälsning
Gunnar

2008-04-23 @ 07:46:31
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Göran

tack för kommentarerna,,.jag har inte givit upp detta med vätternrundan ännu !Gunnar

fixar detta med tipset..

2008-04-23 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback