Skymning

76717-91

I dag var det en härlig vårdag . Det har varit en trevligt dag.  Mitt fotbollslag spelade mot Källby dam som spelar i div 5 Mariestad ( Vi i 5 Lidköpingf)och det blev 0-1 efter att det fått mål lite turligt på en frispark. Annnars så gjorde alla 15 tjejer en mycket bra kämpa insats på ett kommande topplag i serien. Nu blir det serieprimiär nästa Söndag vilket ska bli mycket spännande. Kl 16 på hagavallen,, välkomna,,

I morgon är det förmöte inför regionfullmäktige som är på tisdag ( radio 93,8 eller gå in direkt på webben
www.vgregion) kolla direktsändningen från kl 10,00---till ca 18,00.
Jag kommer att vara i talarstolen för att diskutera HBT (homo,bi och trans frågan) ca kjl 11,15 samt en motion gällande komplementärmedicin  ca kl 15,30 . Återkommer mer om mötet ,,
På onsdag är det hälso och sjukvårdsnämnd i Mariestad samt mp Lidköpingsmöte på kvällen kl 18 till 20,30.
På fredag åker jag och Tony till Stockholm för seminarie gällande vårdvalssystem på lördag.

Det var lite kort om kommande vecka och nu känns det verkligen på alla sätt inspirerande med politik (budgetfrågor i kommunen och i regionen,,? om skattenivå måste upp !, med arbetet gällande våra löner och det engagemanget som nu finns och strejken som börjar i nästa vecka.,.Fotbollen då mitt fotbollslag Kållandsö Goif dam börjar seriematcherna,,och sedan har jag ju semester i juni och åker ju till Tyskland,,,,

Ha det gott alla bloggisar och tack alla för era kommentarer..

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback