Lite nyheter



Arn-filmen 2 har premiär den22 augusti och dessa herrar var bla med på inspelningen av giftermåls-scenen mellan Cicilia och Arn. Jag var ju själv med i denna scen som ni som kollar på filmen kan se framöver.

Nu är politiken snart i full gång.. Möte med region-kamraterna i Vänersborg i dag och senare i dag möte med de som jobbar med Kongressen i Skövde för mp 2009.

Det kommer att ske mycket i politiken i höst som detta med vårdvals beslut i reformen om medborgarnas primärvård samt mycket mer... Jag återkommer förståss på denna sida om regionala samt kommunala nyheter ,,

I går blev det stryk för andra matchen i rad för mina damer i Kållandsö GoIF,, borta mot Ardala med 1-0 ,,
Nu har vi 4,a matcher kvar i serien och jag hoppas i alla fall på någon vinst till..

Vi höres

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag jobbade med Leena och Birgitta inatt och vi pratade om 'din natt' som hade varit dygnet innan.

Jag berättade för henne om att jag hade pratat med dig på mobilen innan du började, och att jag då hade förutspått en lugn natt!/ler/

....och angående Arn-filmen så läste jag på Hedvalls hemsida att du syntes 1+1 sekund.

Fast dom två sekunderna motiverar synnerligen till ett utlägg på 100 kronor för att se detta episka Ivanhoe-äventyr!

...och glöm inte att tippa Rätt & Slätt!

Eftermiddagshälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback