Årsmötet



Miljöpartiet de Gröna i Lidköping hade årsmöte hos mig i går och vi var 15 peroner som deltog och vi valde en ledningsgrupp på 5 personer där jag fick nytt förtroende som gruppledare och Veronica Berling fortsätter som kassör. I Ledningsgruppen ingår f-ö Herman Andersson (Grön Ungdom repr.) Linda Berling och Josef Kjellqvist.

Jag blev vald att deltaga på Mp Väst Årsmöte tillsammans med nye medlemmen Rustan Håkansson samt så blev jag vald att deltaga på kongressen i slutet av Maj i Östersund.

Kul att vi också fick in en ny Grön Ungdom Annie Wester i ledningsgruppen som ersättare.. Det känns som om vi ska få igång GU i Lidköping och detta känns mycket bra på alla sätt.

Det känns inspirerande med dett nytt verksamhetsår . Nästa möte blir tisdagen den 18 mars kl 18,30 till 20 på Vinbergsgatan. Välkomna !

Vi ska då planera verksamhetsåret mer i detalj,, återkommer med info om detta,, ha det gott allla läsare,..

mvh

Göran Larsson

Kommentarer
Postat av: ..ähumm..

..gäller inbjudan denna gång även icke medlemmar men intresserade???

....hälsningar C U....

2008-02-22 @ 06:47:12
Postat av: Karin T

Härligt att du kommer på kongressen! Då kanske jag kan visa dig mina etsningar... ;)

2008-02-22 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback