kort och gott

Hej !,

I går var jag på hälso och sjukvårdsutskottet och följde deras möte.
Man tog upp detta med utvecklad fostervattendiagnostik, regionala uppdrag inom psykiatrin , mm
Gå in på hemsidan på vg regionen så kan ni alltid läsa beslut från dessa möten.
Det var ett lugnt möte nu !

Jag tränade annars mitt damlag med Hanna i dag på korpen och det kom 12 personer vilket var ok ,, träningen som består av bl,a styrketräning och spinning under sammanlagt en timme med en ledare var mycket bra.,

Tack Gunnar och Sussie för era kommentarer och till Sussie vill jag säga att vi nu diskuterar i vårt parti inför vårt förslag till budget och plan 09-10-11 och jag tar med detta som du skrev för vi jobbar mycket med den förebyggande vården i den gröna sjukvårdspolitiken .
Återkom gärna med kommentarer och du vet att jag drev frågan att inte stänga Malögården men fick inte gehör av den styrande majoriteten,, S-Fp och C..

Läste att ca 50 var inne på sidan i går--- kul med detta intresse och ställ gärna frågor eller kommentera saker på sidan,..
Kul att läsa Kjells blogg när han nu turistar i Bolivia !

Ha det gott
Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback