Funderingar och ett naturfoto !

76717-108

Jag gillar miljöer som denna därimot så kanske jag är lite för stor för denna vackra hydda så vackert beläget i detta fina naturområde i vårt fantastiska Västra Götaland som jag har fått representera sedan jag blev invald i regionfullmäktige 2002.  Jag blev ju omvald 2006 och det känns bara bra att få fortsätta i regionfullmäktige !

Jag vill uttrycka ett stort stöd för det min kollega Tony skrev om detta med att ha förståelse för varandra och se varandra som resurser med varierande kvaliteter som så väl behövs.
Jag och Tony har ett etablerat och kreativt sammarbete som jag tror skulle kunna vara en styrka även för partiet på riks nivå !

Göran


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Är det i den stugan du har inomhusträningen med damlaget?

2008-01-21 @ 23:32:48
Postat av: G L

Kanske en ide för att träna sammanhållningen på men frågan är ju om 20 tjejer får plats där men hjärterum ger stjärterum !

2008-01-21 @ 23:35:13
Postat av: strulan

Hur kan man svara så snabbt på en kommentar.... hmmm.. Satt du på nålar och väntade?
Och från signaturen GL....Undrar vem det kan vara..

Synd att förstöra en vacker natur å en vacker hydda med att knö in ett damfotbollslag eller GL:s hydda där. Jag vill veta vart du köpt din tröja! Är den ekologisk? Återvinningsbar? Naturligt färgad? Fairtrade?

2008-01-22 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback