Hallo

76717-110 Mp-Kongressen är i Östersund den 23-25/5
                                               Bild Kjell Hedvall från SKL-kongressen i Västerås
En dag i politikens tjänst ! 
Först var jag i Vänersborg och pratade med Stefan Kristiansson och Tony Johansson och samtalade om primärvårdens utveckling och det arbete som är på gång i Hälso och sjukvårdsutskottet. Det kan bli beslut den 2/4 i utskottet ! 
Jag , Tony och Birgit ska träffa representanter för Mp Skåne den 7/2 och vi ska diskutera primärvården och detta kommer vi också att göra med Hälso och sjukvårdsgruppen den 15/2 när vi har studiebesök på SÄS! Södra Älvsborgs sjukhus i Borås och träffa sjukhusledningen bl,a !
Sedan så kommer vi att diskutera detta vidare den 18/2 med fullmäktigegruppen och då får vi också besök av en tjänsteman kl 09,00 !

Sedan så var jag i MP Vara och träffade Solweig,Knut,Helge, Jeanette tillsammans med min mor och diskuterade framtiden inför deras årsmöte den 24/2 kl 10,30 .
Jag är med i Mp Varas valberedning med Knut och Jeanette och vi ska höras om en vecka igen innan vi blir klara med vårt förslag !
Vi i Mp Lidköping stöttar mp Vara och vi ska utveckla vårt sammarbete !

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback