Kort och gott


Hej Johan och tack för påpekandet ,, slarvigt av mig !

Hoppas du kan komma den 15 februari på hälso och sjukvårdsgruppen !

Självklart är det så att jag är med i Arn-film del 2 ! Giftermålet mellan Arn och Cecilia !
Hoppas du kollar på den !

I går var jag först på studiebesök hos komplementärmedicinaren Modigs i Götene som har en medicinsk laser på stressad och stel muskelatur ! Mycket intressant ska följa up detta senare !
Jag var sedan på primärvårdsseminarie i Vänesrsborg om primärvårdssystemets utveckling som skall ev gå till beslut den 2/4 och med i inriktning mot den 1/1 09,.,..
Vi ska ta upp detta i gruppen den 15/2 och med Rf gruppen den 18/2,,,
återkommer om detta !

I dag var jag i Gtb på seminarie om beställar och utförar systemet ! Bra och intresseväckande men tyvärr så blir det inget större nämnde utb,.denna gång !

Nu är jag på väg att träna damlaget !

Göran

Kommentarer
Postat av: Tony

Lycke till med damlagsträningen. Själv ska jag ut och ta en promenad i snöyran.

Postat av: Gunnar

Du fick en hel del frågor av signaturen 'Strulan' som du har glömt att svara på!/ler/
Hälsning från Solhaga
Gunnar

2008-01-23 @ 22:09:13
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Gunnar

....och förresten glöm inte att ta med kassen med mina klädesplagg som du fick med dig från Irené någon gång i november.
Ytterligare Solhagahälsning
Gunnar

2008-01-23 @ 22:14:55
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Johan H

Haha, vet inte om man ska kalla det slarvigt =) Men är man nörd som jag så är man.

Blir tyvärr inget hsn-gruppsmöte för mej. Känns trist att återigen missa det. Men vid tiden för mötet är jag i Örebro och sitter med i presidiet på GUs årsmöte.

Självfallet ska jag se bägge Arnfilmerna så småningom. Böckerna har jag läst både en och tre gånger så det ska bli spännande att se filmatiseringarna.

2008-01-27 @ 03:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback