Livet är härligt



Hej!
Detta är ju först och främst en politisk blogg men har ju av och till varit personlig.
Jag och min mor Margrete och Madde hade en väldigt trevlig resa ihop till Tyskland/Danmark där vi bodde i Bardowick min mors fördelseort 1933.
Livet är just nu fantastiskt på alla sätt och jag hopas att det ska fortsätta på detta sättet.
Jag och tjejen åker i morgon till havet och badar för vad vore livet utan att uppleva havet och dess fantastiska natur.
Jobbar nu för fullt men den 9 augusti kommer vi att starta upp igen i politiken då mp startar upp  den nya politikerveckan arrangerad av Lidköpingsnytts Smittberg.
Ni kan träffa oss lördagen mellan klockan 11-13 på Icbaltorget framför Särnmarkshuset i Lidköping.
Nu kommer jag att h aen politisk semester och kommer därför inte att vara så aktiv på denna blogg, men återkommer med politiska händelser i augusti igen.
Jag vill önska er alla en riktigtt fantastisk semester/sommar, ta nu chansen att vila upp er och få ny energi!!
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Vad då politisk blogg och personlig blogg?/ler/

Nu får du inte ta ledigt och skriva. Politik och din person är ju sammanvävt.

Jag vill kunna titta in 'hos dig ofta' och se vad du har för dig!

Tack för din Kamratskap!

Gunnar

Postat av: Jane

Fin bild :) Kul att höra att ni hade det trevligt.

Jag och Peter sitter och kollar planer i sommar, funderar på att hälsa på i Linköping en sväng :)

2008-07-11 @ 15:51:06
URL: http://jane.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback