GL-nytt

76717-133  Läcköslott invigs den 7,e juni och kulturministern är på plats. Jag är ju med i föreningen Läckösvänner och tycker alltid att det är trevligt att vara på läckö. Tyvärr kan jag inte gå då jag ska vara i skövde på invigningen av vår lokal i mp-skaraborg tillsammans med mp skövde.
Nu har jag haft min första semesterdag och tillbringade den ganska mycket på framnäs där jag solade, badade och läste vår regionala budgettext inför regionfullmäktige 9,e och 10,e.
På kvällen hämtade jag cykeln och nu får det väl bli så att det blir att åka min 10,e vätternrunda,, (87-92) (03-05).
Jag får tacka kollega/vän Gunnar för detta.
Jag tittade på hans 12 åriga son Gustav som spelar fotboll i Heimer p 13 (Målvakt). De mötte Kinne Vedum och matchen slutade 1-1 efter 1-0 i halvlek för Heimer. Gustav spelade lugnt och stabilt i målet och räddade många bra lägen. Jag tykte han var bäst i Heimer .,

I morgon blir det att sola och bada mm men kl 16 är det möte,, om vår kommunala budget för 09-10-11.
i budgetberedningen som är ett förstärkt arbetsutskott. Kjell Hedvall, Marita Bengtsson, Henrik Arthursson, Bo Eliasson, Tommy Larsson, Inger Persson och jag själv. Jag är positiv och tror vi kommer att få till en bra grönröd budget.
Återkommer om detta och mer förståss

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!
Tack för dom fina orden om Gustav (som dock har fyllt 13 år /ler/).
Det var roligt att du var med och såg matchen och jag tror säkerligen att Gustav uppskattade att få uppmuntrande ord från dig!
....och när det gäller Vätternrundan får jag också säga att jag uppskattar mycket att du följer med.....dvs din närvaro är alltid stämningshöjande!
Natthälsning från Solhaga
Gunnar

Postat av: Gunnar

....och på min sida finns ett stiligt fotografi på dig och Gustav!
Varma sommarhälsningar
Gunnar

2008-06-04 @ 21:20:06
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback