kort och gott

Hej !

Det har varit trevligt i dag(i går) då jag varit på Carinas bjudning vid Billinge sluttningen ! Mycket tack och kul att ha så fina kollegor. Se gärna Gunnars bilder på hans hemsida.  www.gunnarkarlqvist.se


Innan dess så har jag varit hos mp skaraborgs Kassör Ulf von Korswandt och fru Ann i Sätre vid sjön viken och vi gick igenom miljöpartiet i skaraborgs planering inför hösten.
Vi startar med styrelse/seminarie hos Korswandts första helgen i september.. fred/lörd..
Där ska vi lägga upp planeringen för valet 2010 !


Göran
ps
Tack Tony och Jane för kommentarerna,
alltid trevligt att få sådana.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för en trevlig afton i Jättadalen, kamrat!

Det är alltid trevligt att vara i ditt sällskap och när vi sedan 'kryddade på' det hela med Carina blev det en 'enastående träff' i skuggan av Billingen och med den magnifika utsikten över Vallebygden.

Tack även för din vågade insats vid fotograferingen vid Jättadalens klippbranter!

Vi ses redo för Motala imorgon!

Gunnar

Postat av: Nyfiken

Följer Vätternrundan via nätet.

Det längsta jag cyklat är 8 mil och var dessutom otränad, det gör jag aldrig om. (kunde knappt sitta dagen efter;)

Imponerad av er som ställer upp i loppet, lycka till!

2008-06-14 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback