sommarnytt



Hej på er !

detta är en bild från avslutningen från kongressen i Östersund med mig och mina vänner från Bollebygd och Borås. Alla fantastiska gröna människor som inspirerar mig i min gröna kamp.

I dag var det invigning av vår gemensamma lokal med Mp Skövde och det gick bra.
Vår politiska sekreterare i Mp Agneta Börjesson klippte bandet och sedan var det tal från henne med flera under dagen samt infrastrukturdebatt med Birgitta Losman med bla Jonny Magnusson från Moderaterna . regionråd. Det gjorde hon mycket bra..

Göran

Kommentarer
Postat av: nicole

har du redan fått sommarlov? mitt börjar på onsdag :p

Postat av: Tony

Ser härligt ut, Göran. Men glöm inte att du har en ganska intensiv vecka framför dig, innan sommarledigheten hägrar.



Hälsningar sekreterarkollegan i Vänersborg

2008-06-08 @ 23:02:39
URL: http://vgtony.bloggagratis.se
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Vill bara informera dig om att du har nått Cupfinalen i Rätt & Slätt Våren 2008!

Din motståndare nästa helg blir din kära broder Grobbe!

....och sen hoppas jag förstås att du verkligen inte bokar in några politiska möten nästa fredag.

Någon gång mellan klockan 11.00 o 11.30 går turnén till Motala!

Natthälsning

Gunnar

2008-06-09 @ 01:06:07
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback