Inför kommande vecka

76717-92

Detta är några av mina vänner från Arn-films inspelningen som jag var med på i slutet av april 2007 och nu den 14 till 16 mars är det medeltida fest i Göteborg så kanske ni träffar några av dem. Jag själv kan inte vara med pga tidsbrist men kanske kollar in det en dag.. vi får se..

Jag hade en kul fest i går och min kollega Gunnar är duktig att ta kort,,, !!

I dag var jag och tränade mina tjejer och vi sprang i 40 minuter,, det var 7 tjejer från laget (Många är fortfarande sjuka) Nu på onsdag är det spinning 45 minuter och på söndag är det löptest på stenporten ,, ska bli kul...

I politiken är det möte med Mp Väst i Göteborg på måndag och där ska vi besluta om planeringen kring vårt årsmöte i Vänersborg den 12-13 April.
På Tisdag är jag i Vänersborg på regionstyrelsen samt möte med Hälso och sjukvårdsutskottet om primärvårdens utveckling.
På Torsdag är jag på möte i Vänersborg på förmiddag med Stefan kristianson och på eftermiddag är jag i Lidköping på demokratirådet.
På söndag är det sedan Mp Skaraborgs Årsmöte,,, Där det blir val av nu styrelse och jag som ordförande sedan 2002 kandiderar till omval,, Återkommer om detta och mer framöver,,,

På tisdag den 11 mars är det heldag med kommunsttyrelsen och då tar vi inriktningarna inför budgeten  2009-10 och 11...
Vi vill satsa på kollektivtrafiken, klimatfrågan ,mm återkommer i denna fråga förståss,,

Ha det gott
Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback