kort/långt ????

76717-124

hej på er alla bloggisar !  Det är verkligen intressant att följa debatt-trådarna på Lidköpingsnytt och det var kul att mitt inlägg , fick Observer att tydliggöra sig i fråga om ``familjen```som faktiskt diskuterats livligt bland politiker den sista tiden och Kjell Hedvall har verkligen gjort ett lysande inlägg i detta måste jag säga !

Jag får tacka för kommentarerna från Gunnar och work a holic, med att säga att det känns ok att vara något kortklipt och låta håret få växa igen, men kanske kortare tid än de 600 dagarna jag väntade nu- Min frisörska klagade faktiskt på mig , men jag talade om att jag var med i Arn-films inspelning 2007 och avvaktade därför med klippning av håret, men att jag har oxå en viss ambivalens gällande detta med kort och lång hår och jag vet faktiskt fortfarande inte var jag står i denna fråga ! Men många har haft åsikter genom åren från moder till arbetskamrater, fotbollsvänner och flickvänner ,,mm !

Det känns som året rusar fram och nu är det snart April och påsk väntar runt om hörnet ! Våren har börjat att spira och dagarna blir ljusare och livet känns skönare !
Jag vill passa på att önska er vänner som kollegor en bra påsk framöver !

Göran

Kommentarer
Postat av: Pia

Aha , har du varit med i Arn! Kul... men jag har faktiskt inte sett den , har tänkt gå men inte kommit mig för ( som vanligt ). Jag tycker du passar i långt hår...

Postat av: Gunnar

Det var trevligt att jag äntligen fick med dig på ett spinningpass i eftermiddag. Jag hoppas att vi kan komma igång och göra dylika svettiga ansträngningar ett flertal gånger nu i vår och så förstås att vi kan genomföra vår planerade cykelresa till Bollebygd.
Det blev en fin bild på dig på spinningcykeln!
Kvällshälsning från Magdalenagatan
Gunnar

2008-03-14 @ 21:28:36
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback