Kul på stadt !

76717-95

Var på stadt ( Harrys) i går med Kjell och vi kollade melodifestivalen samt språkade om lite av varje ,typ om  reser och politician  ! Det var trevligt och många människor pratade med oss blandannat en kvinna som sjunger på läckö och som haft monter på turistmässan i Göteborg där man promotat ARN ! ( Därav bilden ) !
Både jag och Kjell tykte att nog att rätt låt vann !

Träffade oxå en person som läser min blogg ganska ofta och det var trevligt då hon också skriver var dag och flera gånger t.o.m ! Jag lovade att skicka en hälsning genom bloggen !

I dag vann mitt damlag, Kållandsö GoIf mot Järpås med 2-1 ( 1-0) Hanna och Sandra gjorde våra mål på snygga skott. Vi gjorde 1-0 och 2-1.... Det var andra raka vinsten så det känns verkligen bra hittintills !

Nu ser jag fram mot en bra påskvecka,,,
politik på måndag i Göteborg och på tisdag i Vänersborg om primärvården---
På onsdag är det fotbollsträning på konstgräset och sedan möte med MP Lidköping,,,

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Tony

Hej Göran
Bokar övernattning på tisdag i Vänersborg, då det kanske blir sena förhandlingar om primärvården.

Hälsningar Tony

Postat av: Hanna

Tack för hälsningen. Kände mig träffad. Då får du kolla in bloggen oxå då
;)

2008-03-17 @ 14:18:11
URL: http://dinidol.blogg.se
Postat av: Ulf

Hoppas ni inte snackade jobb och drack pilsner samtidigt på Harrys, för då går väl räkningen på skattebetalarnas konto....

2008-03-18 @ 01:13:51
Postat av: göran

Självklart inte Ulf..
Vi samverkar i politiken och träffades som kollegor och hade allmänt trevligt !
Politiker behöver också komma ifrån det vardagliga politiska snacket och bara prata om typ resor och annat kul !
Ha det gott och kul med kommentarer och Hanna.. kul och bra hemsida---

2008-03-18 @ 18:05:38
Postat av: Big Brother

Gulligt att du och kjelle tycker lika, själv höll jag på BWO o Nordman

2008-03-19 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback