Nyheter

Hej på er alla bloggisar !
Man kan säga att det är mycket att göra just nu , men det är också insirerande nu när våren börjar spirar !

utmaningarna framöver är intressanta på många sätt och hur det sedan kommer att bli står på något sätt skrivit i stjärnorna !

1 : Vi ska ta inriktningen i kommunstyrelsen på den kommunala budgeten på 1,7 miljarder ca och över 170 millioner i investeringar ..
Inga politiska ställningstagande görs direkt medan vissa markeringar förståss !

2 Den kommande primärvården och dess utveckling ,, Vi ska ha möte den 18 mars och sedan kommer det att vara beslutsmöte den 2,e april

3 Interna årsmöten.. På lördag ska jag sitta ordförande på Mp Norras valkretsårsmöte i Ale(gamla Älfsborg) kanske 50 personer kommer.. På söndag är det min valkrets där jag är ordförande Mp Skaraborg som har årsmöte i Gullspång och den 12/13 April är det årsmöte på Mp Västragötalandsnivån


Jag ¨återkommer med rapporter i detta ovanstående förståss

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vår kvinna i Motala - Marianne - har övergett vårt basläger. Men via gedigen efterforskning fick jag fram att en Åsa har efterträtt Marianne på Drottninggatan.
Jag har varit i kontakt med denna Åsa och även hon välkomnar oss till Motala den 13 juni.
Så nu gäller det att träna inför denna storslagna kraftansträngning - ja, du vet vilken!

Jag läste att KGIF:s damlag skulle spinna på onsdag - vilket fick mig att tänka på.....

.....att 'BF' berättade på senaste schemamötet att vi kunde få träna gratis på Friskis & Svettis en gång per vecka.....

.....dvs då kunde ju du och jag göra sällskap i det 'svettiga spinningtrampandet.....

....så vad sägs om ett 'baspass' någon gång nästa vecka då det passar dig?
Morgonhälsning från Magdalenagatan
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback