Nytt !

Hej I dag var det Hälso och sjukvårdsutkottet på NÄL på sjukhuset i Trollhättan. Vi fick blandannat information av Sten Axelsson som är sjukvårdsdirektör för NU-sjukvården. Om deras arbete med Nu sjukvårdens plan 2010.
Det är helt klart att man ser sjukhuset som ett med två byggnader med 25 km mellanrum...
Man vill blandannat ha trauma-enheten till Näl från Uddevala sjukhus 2009. Detta kommer det att bli debatt om !

Annars så fortsätter primärvårdsutvecklingssamtalen ! 

I dag tränade jag damlaget på konstgräset på framnäs . Det var 11 tjejer och det var en bra träning...
Nästa träning blir på tisdag på Hagavallen..

På kvällen var det möte med Mp Lidköping och vi var på Garströms fik. Det var jag , Kerstin Maria Stalin. Herman, Rustan, Sten och Saime (Ny medlem,) GU Lidköping via Herman fick nycklarna till lokalen på Hagagatan 14 d källarlokal 11. Mycket trevligt att gu är igång i Lidköping och Herman och Saime verkar engagerade.. Kul på alla sätt-
Jag och Rustan åker som ombud till Mp årsmöte den 12/13 april. Vårt nästa möte i Mp Lidköping blir den 24/4 ...
Vi ska vara på Torget med Mp  Vara den 17/5,,, samt vara med Jordgubbens dag den 28/6 i Vara.. Kul att det händer lite i lokalföreningen,,

Nu vill jag önska er alla läsare av denna blogg en trevlig Påsk !

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback