Hallo !

76717-133  Jag är med i föreningen läckös vänner !
I dag var jag också och såg min bror (41) stå i mål mot Rackeby på hagavallen och matchen slutade 3-3 efter att Rackeby lett med 3-1., Min bror gjorde fantastiska räddningar i 2,a halvlek som räddade laget skulle jag vilja säg--

Ja nu är vi klara med budgeten efter att trevligt telefonmöte mellan kl 19 till 20..
Ordförande Stefan Kristiansson skötte mötet bra och vi kom fram till ett bra beslut.. presskonferens om en vecka men jag kan ju avslöja att vi satsar vidare på våra starka gröna profilfrågor . Västtrafik, Klimatfrågor inom regional utveckling, planerad, förebyggande och den nära vården ! 
Det ska bli kul att debattera vårt förslag den 9 och 10,e juni i regionfullmäktige,,,

I dag träffade jag också S inför arbetsutskottet i morgon och fick också¨information om vindkraften på hasslösa fältet och biogas anläggning..

I morgon blir det budget diskussion kl 19 med S och V

Göran

Kommentarer
Postat av: Señorita *****

¡Qué bonita imagen, fantástico!
¿Esta es su casa?

2008-05-13 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback