kort och gott

76717-139 Hindensrev !  

I dag den 1,a maj så passade säkert många på att ta sin första riktiga utflykt ut i vår fantastiska natur och då brukar detta naturreservat vara ett attraktivt ställe att besöka.
På valborg var jag och tjejen inbjuden till Gunnar, Maria och Gustav på mat och det var som vanligt fantastisk mat som efter att det grillades serverades av Maria och det var också som vanligt fantastiskt trevligt att vara hos dem då det finns en så härlig gästvänlighet.,. Framåt natten var vi sedan på Harrys och träffade min kollega i politken ,kommunalrådet, Kjell Hedval som bjöd oss på en god öl . Vi skålade för vårt trevliga sammarbete som jag hoppas kommer att kunna bistå även efter näst val 10 och då även med Kjell på rodret , men den frågan kan bara han själv besvara.
Jag anser att Kjells kompetens i den Lidköpingska politken är mycket värdefull och blir det än mera framöver och ser det som viktigt att han fortsätter sitt arbete för Lidköpungs bästa in i den av och till osäkra framtiden fastän vi står på relativt solid mark!
Nog om detta ! det är viktigt i ett poliskt sammarbete att kunna träffa på ett socialt avslappnat sätt för det förstärker förmågan till utvecklat sammarbete !
i dag den 1maj var jag framme på torget och såg när S samlades och började sin march.
Vädret var lite vindigt men solen fanns där och våren kändes verkligen spirandes, De var ca 200 själar och alla verkade som att det ska bli en valvinst nästa gång.,. Men det krävs att vi är med på tåget S så vem vet kanske vandrar Peter/Maria och Mona sida vid sida inför ett 1,a maj tal i en snar framtid...

ha det gott
Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback