Gl nytt

Min tvillingsyster är en av de människor jag beundrar här i detta livet och hennes glädje och kärlek till livet var fantastisk att se förra året när hon kom hem från Vietnam med sin då nästan 3 åriga adoptivson förra året på hösten.

I dag får jag höra att Socialministern bestämt att Regeringen efter att det fått ta del av en rapport från USA att det pågår ogentligheter med barnen i Vietnamn att de skall STOPPA alla adoptioner och detta mot adoptionscentrums vilja.
Jag tycker att det känns mycket konstigt och jag hoppas att detta i så fall bara blir av tillfällig natur då jag har hört så mycket positivt av hur de jobbar med detta i Vietnamn tidigare och faktum är att det var Vietnamn som tidigare i år beslutade att stoppa USA,a möjlighet att adoptera från landet pga misstänkt kriminalitet !

Dagen i dag var trevlig. Jag var i Skövde och lyssnade på vad sjukvården gör för att stärka sin kvalitet.
På kvällen träffade jag kamraterna på jobbet och vi satte chemat fram till mitten av januari,.,

ha det gott
Göran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback