GL nytt

Hej på er alla bloggisar ! Jag hoppas att allt är bra med er läsare och att ni trots de mörkare tider ser positivt på tillvaron.
Jag gör det för partiet då vi nu i helgen på extra kongressen har antagit en vallplattform som verkligen kommer att gillas
av väljarna när vi går till val 2009 den 7 juni. Nu har vi äntligen den trovärdighet som behövs för vår Eu kritiska linje att juni listan inte kommer att komma in i parlamentet ! Detta pågrund av att vi inte längre driver eu-utträdet !
Lyssna gärna på denna Radiointervju    med mig och andra gjord av radio Göteborg !

Annars var det också kommunoch landstingsdagar lördag/söndag och det var intressant att diskutera vårdvals frågor samt frågeställningar om barna fattigdom mm .
Festen var trevlig då vi hade Carokie ! Angela och Cristina var fantastiska ! Inte bara deras sång utan att de ordnade detta ! Bra för sammanhållningen i partiet !
Jag sjöng ggr 3
1 gång med Lazlo (Hoppas att han inte är borta för länge från partiet ) Brevet från kolonin !
2 gången med tjejen (Madde) Hon stod för sångrösten och jag för dansen.. och det blev succe !
Vi sjöng flickorna på Tv 2 samt Sånt är livet !
Vi vann inte idoltävlingen då juryn ( Magnus, Grön ungdoms språkrör, Yvonne ) fick ensam rätt på att döma ! ler ---
Roland Von Malmborg och gu killarna Göran och kompani vann tillsammans...
Detta var den roligaste festen sedan 2006.. i Borås... kolla min blogg om detta,, Då var det bandet Peps Persson som vi rockade loss till och denn festen är --still number one !

Ha det gott
Nu väntas två dagar regionfullmäktige i Vänersborg !
En klimat/miljödag och en besluts dag !

Kommentarer
Postat av: CarinL

Ännu mer co2 utsläpp. Bollebygd, Gbg, Vbg o.s.v. o.s.v.

2008-10-19 @ 22:35:31
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag försökte använda den länken som du 'presenterade', men istället för att få lyssna på dina kloka ord kom jag in i en direktsändning på P3 om 'något kriminellt'.

Morgonhälsning från hemvården Solhaga

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback