GÖRAN NYTT


Hej på er alla bloggisar !   Finanskrisen rasar och Mp gifter sig --med S ! Jag är säker på att vi två partier tillsammans kan formera en långsiktig politik (ännu bättre om V oxå kom med)som ger en stabil grund att stå på för att klara kommande ekonomiska nedgångar !
Det är bra att vi ska tänka över 10 år i den politik som de 5 arbetsgrupperna ska formera och presentera om ca 15 månader. Jag bedömmer också att klarar vi att få fram detta så kommer väljarna att ge förtroende för en rödgrön politik i framtiden och förkasta den gråa Allianspolitiken ! Jag återkommer om detta förståss !(Jag tycker att V ska vara med och hopas att de snart kommer med !) Vi har ett gott sammarbete med S-V och Mp i Lidköping !

I går var jag , Tony och Laila på Hälsans Hus i Landvetter och besökte deras chefer samt patientgruppen där för att informera om kommande primärvårdsreform ! Det var ett trevligt samtal och det ser ljust ut för denna verksamhet att kunna få en auktorisation som jag bedömmer det ! De har en varmvattenbassäng samt allt annat där som behövs för en vårdcentral och de inriktar sig särskilt på hälso inriktad vård ! De har ett utifrån ett grön synsätt mycket bra helhetsperspektiv där det hälso inriktade är i focus ! Hälsans Hus har tidigare haft vårdavtal med nämnden i området men har det inte nu !  Jag hoppas att det ska gå bra för dem i framtiden !

I går kväll var det möte i Skövde med kongressgruppen där vi bestämde vissa saker inför rikskongressen på Billingen den 15-17 maj 2009 tillsammans med Teresia som är kongress samordnare ! Jag ska vara funktionärsansvarig och om ni läser detta och är intresserade att vara funktionär (Allt betalt =boende/mat/fest/resa) så kontakta mig..
[email protected]

Jag befinner mig nu på jobbet i Vänersborg och diskuterar en debattartickel med Tony gällande Hälsans Hus mm !
I morgon är det invigning av resecentrum i Lidköping.. ska bli kul !

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: CarinL

Hur mycket co2 utsläpp bidrager Göran L med till atmosfären som han flänger och far runt riket?

2008-10-11 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback