Göran nytt

 (Arenan som ska byggas är lite större än denna stuga !)

Äntligen byggstart av Vår Lidköpings Arena-sparbanken som skall om allt gå väl vara klar till annandagsbandyn 2009 om vädret tillåter (Inte för kallt) förståss ! 
Det var en solig dag när klockan var 11,30 och Kjell och Carin tog ett spadtag för starten av bygget tillsammans med sparbankens representant Håkan.
Jag sade till Kjell att - Dagen soliga väder kanske symboliserar ett lyckat projekt framöver där vi verkligen kommer att lyckas med vår Arena både för idrotten och evenemangen.


Jag måste säga att det känns spännande att vara med i politiken denna höst och inte minst för det som händer på riks där vi nu ska starta arbetsgrupper med S och förhoppningsvis V framöver med det är också kul att finnas med i det regionala arbetet när vi nu ska formera morgondagens primärvård ! Här är tyvärr inte V med på båten ännu !
I kommunen så ser jag fram mot ett fördjupat arbete med majoriteten och det känns som det är på gång !

I dag är jag i Vänersborg där vi ska ha ett seminarie om Vg primärvård ! På torsdag är det regionfullmäktigemöte gruppmöte för Mp och där ska gruppen få ett mer ingående information gällande primärvårdsarbetet som ska kommas att ta beslut i Rf den 2 december !

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag måste få tacka för ditt fina rim i min gästbok!

Det uppskattar jag storligen!

Kamratlig Hälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback