tack Gunnar !

Bilden symboliserar ett vinterlandskap och skulle kunna vara en bild i sjuhäradsbygden ! Jag tror trots klimatförändringar att det blir en riktig vinter 08/09 och det skulle verkligen uppskattas av mig som älskat riktiga vintrar i min ungdom !

Tack kollega / vän  Gunnar Karlqvist för din kommentar om det uppdrag som tränare jag haft för Kållandsö GoIf detta år ! Jag går stärkt från denna säsong och ser fram mot nya prövningar inom fotbollen omän inte som tränare för damlaget utan som domare för ungdomslag under nästa säsong !

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Tack för dom orden!

....och Brynäs vann igår mot Timrå 3-2. Emil Sandin gjorde sitt första mål i elitserien för 'vårt' favoritlag från Gävle.

Det var Emil Sandin som vi träffade på efter matchen på Läkerol Arena i januari och jag fick en fin bild på dig o honom.

Bilden figurerar förstås på dagens uppdatering av min sida!

Ha en trevlig vistelse i Åmål och Stockholm.

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback