kort och gott



På lördag så avslutar jag mitt engagemang som fotbollstränare tillsammans med tränarkollega Hanna och lagledare Sara för
Kållandsö GoIf damlag i Div 5 med att vi ska ha en avslutningsfest på bowlingbaren på kvällen. Jag vill ge en stor eloge till alla både spelare och ledare för ett trevligt år i kamratskapens tecken samt tacka styrelsen för stödet. Målsättningen att vinna serien når vi tyvärr inte men vi har kommit ett steg närme gentemot året innan. Vi kommer antingen sluta 3,4 eller 5,a i serien. Vi möter Skara i sista matchen på lördag .
Nästa år har jag sagt att jag kan stå till tjänst med att döma ungdomsfotboll för mina två klubbar Kållandsö GoIf och Rackeby Ik.

I politiken så var jag i går i Borås och lyssnade på en debatt mellan Max Andersson och Mats Pertoft om vi ska lämna Eu eller inte. Vi var ca 20 talet på plats och det var gott humör och trevlig stämning, Jag känner allt mer att oavsett reslutat (klart den 6,e oktober) så kommer vi att stå oss eniga och starka mot Eu-parlaments valet 2009 omän att jag för tydlighetens skull önskar ett nej resultat = att vi i Mp säger nej till att driva utträdeskravet !

Ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: C M

Kul att ni blev fyra i serien, bra gjort!

2008-09-21 @ 20:45:15
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag ser att Kållandsös damlag i år slutade på en fin fjärde plats, vilket förstås är en påtaglig förbättring gentemot ifjol då laget höll till i tabellens nedre hälft.

Jag hoppas att Kållandsö GoIF visar sin uppskattning av dina trägna och entusiastiska insats.

Den som nu kommer att ersätta dig kommer inte att få någon lätt uppgift!

Varma Kamratliga Hälsningar

Gunnar

Postat av: helen

fin blogg =)

2008-09-23 @ 11:09:31
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback