Gott nytt År 2010--med ett nyårslöfte

   Peter Eriksson och Göran Larsson

Årets politiska bild för mig som ordförande i Skaraborg och en av de huvudansvariga att arrangera årets kongress i Skövde i maj där bilden är tagen.
Mitt nyårslöfte är att Peter Eriksson blir an av våra 4-6 ministrar i den kommande nya rödgröna regeringen efter valet 2010-09-19..
Jag är säker att många kommande nyårsnatt kommer att önska bort den nuvarande Alliansregeringen inhumana politik som skapar klyfor i vård svenska samhälle-- Vi behöver en ny rödgrön regering där alla skall ha en plats i vårt svenska samhälle med att politik som ska bygga på arbete och ett offensivt grön omställning som kommer ge sverige och dess invånare ett ledande position i det framtida samhället som ska bygga på hållbarhet(socialt,ekonomiskt och miljömässigt)

Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Gott Nytt År!

...och så kom jag att fundera på dessa bandybiljetter du pratade om igår.....tänk om mannen/kvinnan i biljettluckan ser att det gäller nyinflyttade och så får han/hon se dig?! /ler/

Glöm nu inte att svara på quizet inatt och jag ser förstås fram emot ett lika utförligt svar som förra omgången!

Nyårshälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback