Tankar inför stundande julhelger

Politiken är snart på väg att ta julledigt. Det ska kännas riktigt skönt då livet i sig på alla sätt är mycket mer än att bara syssla med politik.
Familjen är hjärtat i ens liv och under detta året så har jag fått denna gyllene chans att få en alldeles egen underbar och kärleksfull familj och detta är fantastsikt men också det centrala i mitt liv framgent.

En julhelg är ju familjens helg och det ska kännas underbart att fira jul detta år 2009 .

Jag är dålig på julkort men ni alla som läser denna blogg av och till ska ha en fin och avkopplande jul tillsammans med nära och kära.

Tyvärr finns det många ensamma människor som verkligen känner sig ensamma under denna familjens högtid,,
Jag sänder tankar till alla dem !

Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Tack för en trevlig afton på Camp Active.....och du....glöm inte att svara på quizet!

Hälsning från Galeasen

Gunnar

Postat av: Anonym

Grattis på bemärkelsedagen

2009-12-12 @ 19:28:50
Postat av: Christer Holm

<object width="560" height="325"><param name="movie" value="http://www.tackfilm.se/loader.swf?shareID=1260730736326RA24"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.tackfilm.se/loader.swf?shareID=1260730736326RA24" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="325"></embed></object>

2009-12-13 @ 20:06:12
URL:
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback