kort och gott

hej på er alla som läser denna blogg !

Jag är i vänersborg och jag och Tony skall strax till sista avstämningsmötet gällande VG primärvård inför beslutet i HSU.
I morgon tar gruppen beslut och i övermorgon ¨så tar HSU beslut som sedan går till regionfullmäktige den 3 februari.
Lyssna gärna på radio då = 93,8 mhz mellan kl 10 till 18...

Jag har en rolig sak att berätta och det är att jag ny är bilfri och kollektivtrafiksresenär på heltid. Har köpt månadskort !
kostnad 1450 kr /månad och då kan jag åka över hela västragötaland !
(Den gröna faran är skrotad !)

En annan sak är att vi gör om expiditionen som jag och Tony har, så att vi får en bättre arbetsplats ! Alla som vill är välkomna att besöka oss på residentet !


Kommentarer
Postat av: Niklas, Dalarna

Grattis och välkommen in i gänget heltidskollektivtrafikresenärer ...även om det är synd att du måste betala så mycket för ditt månadskort och ändå gäller det inte till Orsa ;)

2009-01-13 @ 07:55:02
Postat av: Jane

Synd att den gröna faran är skrotad. Men bensinbil är ändå ingenting vi är ute efter egentligen. :)

Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Gröna faran skrotad!? Så du menar att en akut växellådstransplantation inte kunde rädda denna franska kämpe.

....och som du vet vann United med 3-0 mot Chelsea. Man kan lugnt säga att stämningen på Old Trafford var 'lite muntrare' jämfört med när du och jag såg 1-2 matchen mot City förra säsongen.

Hälsning från en kvällstur på Galeasen

Gunnar

Ps Det finns nu rikligt med bilder från vår weekend i London o Manchester på min hemsida. Jag träffade Lance Armstrong.......

2009-01-14 @ 17:11:42
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Madeleine

Välkommen till nya

"gruppen för oss som köper västtrafikkort", du kan få låna min bil någon gång om du e snäll;)

2009-01-14 @ 17:45:10
URL: http://maddisan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback