GL sommar

Vi är verkligen mitt i den svenska sommaren och det är bara att njuta av detta eller hur ! Jag försöker detta nu när jag har tre dagars ledighet och kan vara i Flahult/Gesebol som verkligen är en fantastisk del av Sverige ca 17 kilomter från Bollebygds centrum. I kväll blir det grillning med vänner och igår var jag på Torpa stenhus och därefter på Hofsnäs. Sveriges historia är fantastiskt att kunna insupa så här på sommaren och jag kan starkt rekommendera ett besök till ovanstående ställen !

Kommentarer
Postat av: Anna Kelemen Ejstes

Sommaren och tom övrigt ditt liv ser väldigt bra för Dig, men det är du värd. Du har hittat en jätte fin och duktig tjej och ni ser så bra ut tillsammans.

Ha det fint, kram på er båda: Anna

2009-07-10 @ 13:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback