GL sommar

2,a dagen på semestern. Vilat ut med fika med Amanda, Moder och Madde efter att i går kollat kulturmurens sista show i statsträdgården med blandannat Kjell Hedvall.Det var musik mellan kl 17 till kl 22 (5 grupper)där avslutningen var gruppen Jonny Kask (svenska låtar inspirerad från Jonny Casch) Bra var det och totalt var väl ett hundratal där i det mulna och regniga vädret. Synd att kulturmuren 1987-2009 går till historien men för att något nytt ska födas inom kulturföreningens delen så kanske detta var ett måste och bilden av en solnedgång får oxå symbolisera en kommande soluppgång.. Jag vill rikta ett tack för det fina som kulturmuren gjort för Lidköping genom åren och som sagt så har ni säkerligen inspirerat någon att starta på¨nytt-- Lidköpings fria kulturförening eller något annat namn !

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag läser på din hemsida att du har kommit igång med simträning och då kom jag på att du behöver illustrera med någon passande bild!



Som du förstås har sett - vid dina flitiga besök på min hemsida - finns det under länken 'Foto 2008' härliga badbilder på dig den '7 augusti'.



Så nu förväntar jag mig att du vid nästa simreferat även visar en av dessa mycket passande bilder!

Kvällshälsning från Magdalenagatan

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback