GL sommar

Hindensrev är en fantastisk utflyktsmål och där var jag, Jane och Madde förra onsdagen (1/7) Kolla gärna Janes egna blogg ! Jag kan rekommendera alla en utflykt ut dit och sedan kan man ju bada på Lidköpings riviera , Svalnäs, som vi gjorde den 1/7, Jag skulle gärna se möjlighet till turistbusstrafik ut till Hindens/svalnäs framöver ! Jag ska ta ett initiativ i denna fråga framöver då jag tycker att inte bara bilister ska kunna komma ut hit ! Jag har nu jobbat 6 nätter i kommunens tjänst på natten och det är ett fantastiskt arbete jag har då jag får jobba för människor med andra människor. Jag beundrar alla ni vårdarbetare där ute och ni ska verkligen känna att ni gör ett gott arbete för era medmänniskor. Nu är jag i Gesebol och kommer så att vara i tre dagar för att njuta av högsommaren med dess blandade väder för t,f Vi ska planera lite inför framtiden med resa och annat och jag måste säga att sommaren 2009 inte kommer att vara vilken sommar som helst! Jag jobbar ju med kyrkovalet ,den 20 sep ,också och den som anvarar för detta ringde mig i kväll ! Terence Hongslo ! Det handlade om hur många valsedlar jag bestält vilket jag sade var 20 % av befolkningen inom Skara stift = 80 000 ! Vi går ju till val i skara stift inom stiftet, kyrkomötet och en del lokala församlingar, bla Lidköping genom Anna Ejstes kelemen ! Återkommer om detta val förståss i augusti .

Kommentarer
Postat av: Anna Kelemen Ejstes

Det känns väldigt roligt och spännande att vara med i kyrkovalet.Jag har haft kontak med Terence Hongslo själv under sommaren och vi träffades på Kongressen i Skövde.Hoppas att jag kan vara till nytta någonstans lokalt eller i Stiftet.

Ni ska ha en fortsatt trävlig semester, kram på er: Anna

2009-07-15 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback