GL sommar

Sommaren är här i dess fulla blomster och jag och Madde och Jane ska snart på flottfärd på Lidan. Denna färd är arrangerad av min vän Gunnar och i morgon kan ni kolla på bilder från hans hemsida. www.gunnarkarlqvist,se I går var jag och Madde på Harrys med Hedvall och åt en sommrig kvällsbuffe . Det är trevligt att träffas av och till på detta sättet och tala om livet utanför det politiska och jag kan väl säga att samarbetet inför kommande mandatperiod har stärkts. Det känns bra att vara ledig från det politisk om än att jag kollar lite vad som händer på politikerveckan i Almadalen och det är kul att de rödgröna samarbetet fungerar så bra som det gör.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran o Madde o Jane!

Jag precis som du skriver finns det bilder från vår 'flottsafari' på Green River inlagd på min sida!

Varm sommarhälsning

Gunnar

Postat av: Jane

Det var riktigt roligt att åka till Lidköping! Eller nja, själva resan var väl inget särskilt, men vistelsen ;) // Jane.

2009-07-02 @ 11:00:37
URL: http://janejohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback