GL,s val nytt ! Kungabesök på Läckö !

Jag och Madde !

En fin dag på läckö tillsammans där vi var med på den högtidliga invigningen av Läckö för denna sommarsäsong !
Jag är med i läckös vänner och var väl alla medlemmar där och respektive 8ca 500) då vår Kung Karl Gustav var där och invigde på en solig borggård hans egna utställning `kunga gåvor `!
Det var en fin utställning väl värd att kolla på ! 

Gårdagen började jag kl 06 på resecentrum och delade ut Mp,s valmanifest ! Jag var där till kl 08,15 för att sedan vara på torget till kl 09,45. Jag upplevde det mycket positivt att åter stå på resecentrum och flera var mycket positiva till MP.
Några hundra flygblad gick det åt !

Nu är jag i Bollebygd och vilar upp mig inför slutspurten !
I dag hjälper jag till lite på station i Göteborg ( ändrat mot Gullspångsplanerna) Vi som sitter i VG styrelse har ett sådant ansvar att om man kan även vara där ! Jag åker till Skövde för möte kl 18 med distriktstyrelsen ! Vi drar upp de sista planerna inför valspurtens slutskede !
Jag tackar dig Gunnar för de trevliga orden !


Kommentarer
Postat av: Jane

Härligt att höra att du håller igång, Göran :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback