Inför budget debatten i Regionen (Mån-Tisd)

Jag är i Gesebol över helgen och vilar upp mig inför regionbudgetdebatten nu på måndag/tisdag. Jag ser fram mot denna då vi i MP har en bra helhetspolitik för vår region och dess över 1,7 millioner invånare. Vi vill ha en grön hälso och sjukvårdspolitik som bygger på hälsa och där individen ses och alla skall kunna ges vård efter behov utan att plånboken styr. Vi vill för att klara finanskrisen och ej spara i nödvändiga vård och klimatsatsningar höja skatten från 10,45 till 10.95. Debatten kommer att vara i Vänersborg måndag/tisdag och går att följa på nätet eller närradion ! Jag kommer att tala i folkhälso och sjukvårdsdebatten och jag kommer att inrikta mig framåt och försöka förtydliga den viktiga politik vi vill ha för framtiden och som också är nödvändig ! Ha en fin hel mina blogg vänner och tack alla ni än en gång för stödet i valrörelsen och jag hade de sista två veckorna inför valet den 7/6 över 800 unika besökare vilket visar på att jag når ut och att det finns ett politisk engagemang !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback