GL nytt

Nu är jag invald till ordinarie i kommunstyrelsen i Lidköping och det känns bra och jag ska nu koncentrera mig på de övergripande miljö och klimatfrågorna som det snart inrättade miljö och klimatutskottet kommer att ha ansvar för där jag ska sitta med i som en av 3 ledamöter !

Kul att vår grupp i kommunen nu blir så stor då vi finns med i varje nämnd och styrelse förutom räddningsnämnden !

Herman Andersson kommer att som en av de yngsta i Sverige 18 år och några månader sitta som ersättare i kommunstyrelsen !

Madeleine Larsson i samhällsbyggnadsnämnden

Anna Ejstes Kelemen i Vård och omsorgsnämnden

Mirozlava T Hansson i Miljö och Byggnadsnämnden

Emma Holmen i teknisk service

Alexandra Ryberg  i kultur och fritidsnämnden

Peter Skallström i  utbildningsnämnden

Mikael Larsson i Social och arbetsmarknadsnämnd

Amanda Odhner i Barm och skolnämnden

Vi har oxå uppdrag som nämndeledamot, rörstrands kulturforum, och i värmeverket.

Jag kommer att vara med på skaraborgs kommunalförbunds årsmöte !

Samt sitta i arvodesberedningen !


Nu kör vi och det känns som det kan bli bra !


Kommentarer
Postat av: Anna Kelemen Ejstes Mp Lidköping

Känns bra med alla beslut! Mycket nöjd!Äterstå att ge tillbaka väljarnas förtroende. En sak som jag absolut måste lova, att jag gör mitt bästa!

2010-12-19 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback