GL nytt

Tack Gunnar med familj för er gästvänlighet i kväll med fantastisk god mat. 65
Vad vore livet utan vänskap och hur trevligt är det då inte att avnjuta en god middag tillsammans denna trettondatogsafton 2010..

I dag var jag o moder också i Vara hos partivännerna Solveig och Knut med en julblomma där de bjöd på härlig god lunch. Det är för mig mycket viktigt med att vi i vår gröna förening kan ha genuin vänskap och det finns det verkligen mellan oss. Jag känner mig nu stärkt med energi att verka för den gröna rörelsen under detta valår och vi vet alla vad det krävs för att nå fram med vårt alldrig så viktiga gröna budskap som nu verkar tilltala upp till var 10,e väljare vilket skulle innebära ca  650 000 röster...I skaraborg ca 16 ooo röster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback