VInnare Gunnar Karlqvist i 2010 års GL,s klurigheter....

Vinnare Gunnar !


Du Lyckades svar rätt på MP Gruppledarna i Borås och Busslinjen..o majoriteterna i dessa kommuner
BOllebygd= Borgerliga och Borås = Borgerliga-vägvalet o MP, samt vilka kommun-centra denna stuga ligger
Borås-Bollebygd

I MP Bollebygd är det Pembe och Lisa..altså inte Birgitta..

Gällande stugan så ligger den vid Hultafors Behandlingscenter som i dag har ett flyktingmottagande.
i Hultafors som tillhör Bollebygs kommun såsom Gesebol--

Alltså inte i Gesebol i vilken du gav x och Y koordinator från..'

Det kom bara in ett svar och det var från dig och på vår lilla kommande bandysupe .3/2 så kommer den dryck du intager gå på min lilla plånbok..
Stort grattis Gunnar till vinsten,..

På söndag är jag laddad för ev skidtur..

vänligen
Göran Larsson



Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tacknämligast för det fina priset.

Jag pratade med Claes igår och han berättade att han hade sett veckans quiz.......och han är ju liksom du utslagen......men då kom vi fram till att även ni som är eliminerade kunde svara på frågorna.....tja, bara för skojs skull!

Hälsning från Bäckliden

Gunnar

Postat av: Göran Larsson MP

Jag ska svara på fråga i alla fall...



ha det bra

2010-01-26 @ 01:27:24
Postat av: Anonym

1 fråga menas..ovan

2010-01-26 @ 01:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback