Aftonbladet har nu blivit en höger tidning med Lena Melin i spetsen !

Lena Melin har inte skrivit ett enda positivt ord om det rödgröna samarbetet, men skriver positivt om Alliansen !
Jag kan inte förstå hur hon har denna position på Aftonbladet !
I dag så skrev hon negativt om Lars Ohly förståss ! Hon har säker redan skrivit sitt manus gällande varför de rödgröna förlorade valet ! 

Maria Wetterstrand är sveriges bästa politiker i denna valrörelse ! Den märktes i debatten mellan Maud Olofsson och Maria gällande miljön i kväll på Agenda !

Maria utklassade Maud och hennes miljögloria är nu större än någonsin !

Maria är den bästa miljöministern i Sverige i framtiden för att vi ska kunna skapa ett modernt land fritt från oljan !

Jag känner att Maria kan komma att avgöra valet för de rödgröna och vända den negativa trenden sedan maj i år !

Denna vecka kommer att bli härlig i valrörelsen !

måndag : regionalpolitisk turne med presskonferens i Falköping klockan 08,30 !, sedan blir det Tidaholm och Skövde !
tisdag : Blir det en aktion gällande Karlsborgsbanan hela dagen !
onsdag : Blir det Lidköping och Skövde med möte med Sigge kl (15)
torsdag ; Blir det Vara ( även GötaÄlv tur)
fredag ; Blir det Lysekil (09,30) , Uddevalla mm ,,,
lördag; Blir den Lidköping och utelivskampanj !

Mitt tips för Lidköping

S 37,5 %  = 19 mandat  V 7 % = 4 mandat MP 6,1 % = 4 mandat
M 27,5 % =  13 mandat, KD 5.5 % = 4 mandat, C 5,7 % = 4 mandat, FP 4,9 %  3 mandat

Mitt tips för Riket

S 32 %, MP 10,5 %, V 5.5 % = 48,0 %
M 30 %, FP   7,5 %, C 5,5 %, KD 4,5 % = 47.5 %
SD 3,5 %  Övriga =1 %


Men sluta lyssna på Lena Melin !
Det enda hon har gjort är det där med han som avgick !  Vad hette han förresten !


Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Hej Göran!

Jag ytterligare ett spektakulärt foto på från valet 2006. Det finns nu på Facebook!

Natthälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback