GL val

http://www.lidkopingsnytt.nu/2010/09/01/miljoner-till-landsbygden-badbrygga-konstgras-och-datorersa-vill-vanstern-villa-valet-i-lidkoping/

Nu kör vi hårt lokalt i Lidköping för att vinna valet. Vi har ett valprogram som är bra på alla sätt ! Det ska kunna gå att vinna valet men det krävs ett hårt arbete förståss.

I morgon är det viss morgonvalarbete på resecentrum för att jag sedan ska bege mig till Vara med Valhusvagnen 2010 !

Det är den så kallade slätta torsdagen så här gäller det att visa upp sig..

På kvällen ska jag vara i Uddevalla och diskutera sjukvårdspolitiken och det ska bli intressant på alla sätt !

I dag började förröstningen och över 200 har redan röstat vilket är ett rekord vad jag förstår och det kanhända bero på detta med sockerbruksvalet !

Jag hade vid valstugan ett möte med ett antal 5,e klassare och de frågade mig en del frågor och då bl,a gällande Sockerbruket och jag sade som jag sagt tidigare att jag gillar att det blir en folkomröstning och att jag tror att ska vi utveckla ett moderna bibliotek för morgondagen då är enplans lösningen på sockerbruket det bästa !

Dessa ungdomar ansåg som mig att de ville att det skulle bli sockerbruket och de sade också att det i deras klass var så att det var 75 % för sockerbruket och 25 % emot !
Jag tycker man ska rösta utifrån ett framtidsperspektiv och gör många detta och tänker på barnen så kanske 55 % säger ja,,,40 % säger nej

Jag återkommer med ett tips på valutgången den 6,e september !

MP går bra är min känsla i skaraborg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback