Omval 11


Nu börjar snart politiken att verkligen `hotta `upp sig i regionen inför Omval 11.

MP har ett stort Val kick off den 9,e april i Skövde på Kulturhuset !

Kl 10 till kl 16 ca. !

Jag kommer vara där förståss.

Jag håller på att planera den skaraborgska kampanjen !

En grön region kräver ett fossilt fritt oberoende av t,ex Kärnkraftsenergin ! Ingen uranbrytnimng i Sverige och för den delen hela världen !

Jag lider med invånarna i Japan efter de fruktansvära effekterna av jordbävning / sunamin men nu inte minst Fukoshimas utsläpp av strålning !!

Vi  måste jobba med att byta ut kärnkraften nu och VG regionen måste tala med regeringen om detta med en samlad röst !

Ringhals är 5 mil fraå Göteborg
Fukoshimas är 25 mil från Tokyo som nu har radioaktivitet i kranvattnet !

stöd Malin Larssons namninsamling ! Jag till livet , Nej till kärnkraft !

Kommentarer
Postat av: skomakare davidson

kärnkraftverket heter fukushima,men katastrofen är ett faktum men inte alls helt oväntad.

2011-03-24 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback