C surar som en citron genom Jonäng emedan MP regerar efter omval 11


Det är så att det är viktigt med maten vi äter och jag vill att vi ska nyttja våra kök och utveckla avdelningarna i köksprocessen ! MP har en inriktning som innebär att måltidsförsörjningen på våra sjukhus kommer att bli av högsta kvalitet om vi får vara med och styra framgent ! Jag sitter som vice ordförande i servicenämnden och jag känner stor förtroende på vägen vi nu stakar ut ! Centern är ute och seglar och jag vet ärligt talat inte längre vad de har för politik men nu gömmer de sig under starke Johnny Magnussons (M) överrock ! Detta håller inte C men Jonäng är ju först och främst allianspartist efter att suttit uppe hos reinfeldts styre på riks 06 till 10 !

M vill sälja ut sjukhus det vet de som lyssnat på Johnny och det räcker inte som Johnny nu gör att fly detta uttalande och raskt bjuda in S till middagsbordet om de måste efter valet !!!

C är på väg att lägga ner sin självständighet i regionen och M hurrar förståss men snälla Jonas Andersson (FP) !
Du är en av de kompetentaste häls och sjukvårdspolitiker vi har ! Fundera noggrant och du inser att Alliansen i VGR inte är Alliansen på riktigt !
 
Jag tror på ett bra styre inkluderat MP efter valet och i och med detta så finns inget Alliansstyre ! Men det kan ju heta ett namn på de tre eller kanske fyra som väl bildar en som jag ser det troligen ett blocköverskridande styre !

Men Jonäng lär väl sura som en citron i så fall fram till 2014 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback